O marce Versace

Historia marki Versace ma swój początek w roku 1946 roku, czyli tym w którym na świat przyszedł Gianni Versace. Już od dziecięcych lat objawiało się jego zainteresowanie szyciem ubrań. W roku 1972 wyjechał do Mediolanu, gdzie stworzył swoją pierwszą kolekcję ubrań. Versace szybko stał się popularny bowiem tworzył ubrania dla konkretnych osób, mocno zindywidualizowane. W 1976 do Giannini razem z bratem Santo tworzą własną, niepowtarzalną i niezależną markę. W niewiarygodnym tempie staje się ona rozpoznawalna i szanowana w świecie mody, a ich ubrania prezentowane są przez najbardziej popularne modelki (Kate Moss, Naomi Cambell czy Lindę Evangelista). Gianni był prawdziwym artystą dlatego jego zainteresowania w szybkim tempie się poszerzały. Był pasjonatem teatru, tańca, malarstwa dzięki czemu jego dom mody wprowadził na rynek tkaniny, porcelanę czy kosmetyki. Istotną gałęzią działalności stały się także perfumy.


Gianni Versace

Pierwszy zapach ( o nazwie Gianni Versace) wprowadzono na rynek w roku 1981. Uwielbiał on mity greckie, dlatego logo marki to głowa Meduzy. Dla projektanta był to symbol zauroczenia oraz uwodzicielskiego stylu bycia. Meduza pojawia się na dodatkach oraz innym wyposażeniu marki. W roku 2007 powstały też perfumy o nazwie Versace Medusa.
Projektant został zamordowany w roku 1997. Po jego śmierci marka nadal dobrze sobie radzi w świecie mody. Obecnie funkcję dyrektora artystycznego i głównego projektanta dzierży Donatella Versace, siostra Gianniego. Generalnie wszystkie perfumy Versace kojarzą się z ekstrawaganckimi kreacjami zapachowymi. Obecnie jest to jedna z najbardziej atrakcyjnych marek świata haute couture. Zapachy są nieco prowokacyjnie, przepełnione erotyzmem i egzaltowane. Za jakością idzie odpowiednia cena, ale często warto zainwestować w trwały, piękny zapach, który będzie się unosił przez cały dzień.



Popularne zapachy to na przykład Bright Crystal, które są kojarzone z kwiatowym i lekkim aromatem, okraszonym nutą słodkości. Wszystkie flakoniki oprócz cudownych zapachów posiadają także fantazyjne kształty, mogące stanowić prawdziwą ozdobę dla naszej kosmetyczki.

Comments are closed.