New Avon Company to wiodąca firma zajmująca się sprzedażą społeczną w Ameryce Północnej, z niezależnymi przedstawicielami handlowymi w Stanach Zjednoczonych i Portoryko oraz poprzez powiązanie z Kanadą.
Portfolio Avon obejmuje wielokrotnie nagradzane produkty do pielęgnacji skóry, kosmetyki kolorowe, perfumy, produkty do higieny osobistej oraz produkty do pielęgnacji zdrowia i odnowy biologicznej, w tym marki takie jak ANEW, Skin So Soft, CHI i The Face Shop, a także modę i akcesoria.
Avon ma 134-letnią historię wzmacniania pozycji kobiet poprzez możliwości ekonomiczne i wspierania spraw, które są dla kobiet najważniejsze. Filantropia Avon przeznaczyła ponad 1 miliard dolarów na całym świecie na zwalczanie raka piersi i przemocy domowej. Marka robi krok milowy w długoletnim zaangażowaniu się w zarządzanie wpływem na środowisko: kultowa broszura firmy zostanie zaktualizowana, aby zaprezentować cyfrowe odświeżenie. Nowa inicjatywa cyfrowa pozwala firmie Avon poprawić jakość sprzedaży dla przedstawicieli w całej Ameryce Północnej w łatwiejszy i bardziej uproszczony proces, a także pomóc w ciągłym doskonaleniu firmy w celu ochrony planety. Dnia Ziemi.
Całkowicie interaktywny, cyfrowy katalog ożywi doświadczenie Avon w zupełnie nowy sposób. Monumentalne przejście na nową platformę cyfrową pozwala marce pomóc swoim przedstawicielom jeszcze bardziej rozszerzyć ich zasięg. Przeglądanie i kupowanie zostanie zoptymalizowane pod kątem komputerów i urządzeń mobilnych dzięki postom z możliwością zakupu, samouczkom wideo na temat makijażu, treściom stworzonym przez influencerów, wywiadom z twórcami produktów, recenzjami wideo, animacjom i nie tylko.
Najnowocześniejszy makijaż AR będzie również kluczową funkcją dzięki takim modułom, jak Virtual Try-On, Foundation Shade Finder i Concealer Shade Finder. Dzięki temu klienci mogą wirtualnie wypróbować odcienie makijażu przed zakupem i odkryć ich odpowiedniki. Przedstawiciele domu mogą również dostosować swój katalog i doświadczenie dla kupujących, dając im więcej miejsca na promocję swojej firmy. Bezproblemowe udostępnianie umożliwia wszystkim użytkownikom skorzystanie z dowolnej strony lub treści za pośrednictwem mediów społecznościowych, poczty e-mail lub SMS-ów. Teraz przedstawiciele mogą konsultować się ze swoimi klientami i dosłownie sprzedawać produkty cyfrowo w dowolnym miejscu i czasie.
Papierowa broszura firmy Avon będzie nadal dostępna. W zeszłym roku zaczęła drukować w mniejszych wymiarach, z mniejszą ilością atramentu, mniejszą liczbą stron i lżejszym papierem. Artykuł pochodzi również z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony, certyfikowanych przez PFEC, z kontrolowanych źródeł. W ten sposób marka przeszła na znacznie bardziej opłacalną metodę, a celem jest, aby w ciągu najbliższych kilku lat broszura była wyłącznie cyfrowa.
Inne niedawne godne uwagi inicjatywy firmy Avon związane z Dniem Ziemi obejmują większą widoczność polityki bezpieczeństwa produktów i listy zabronionych składników poprzez bardziej przystępne umieszczanie na stronie internetowej. Ponadto, dom będzie kontynuował swój status jednej z niewielu firm kosmetycznych, które wymieniają wszystkie składniki każdego produktu na swojej stronie internetowej. Zapewnieni pełną przejrzystość klientom, zanim spróbują kupić produkt. Avon będzie również kontynuować obecną politykę dobrostanu zwierząt i eliminować składniki pochodzenia zwierzęcego z nowych produktów. Wszystkie ich kartony są teraz również wykonane z tektury z certyfikatem FSC.
Wreszcie, będzie kontynuował swoją wieloletnią współpracę z Feed the Children. W ciągu ostatnich 16 lat firma przekazała z wysypisk śmieci ponad 15 milionów funtów na środki higieny osobistej, higieny i urody, odzieży, butów i artykułów pierwszej potrzeby do dystrybucji wśród potrzebujących dzieci i rodzin.