Carolina Herrera 212 Heroes debiutuje w branży turystycznej

Carolina Herrera 212 Heroes
Puig rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię wielokanałową w 19 krajach i na 17 lotniskach, aby uczcić wprowadzenie zapachu Carolina Herrera 212 Heroes do sprzedaży detalicznej w Ameryce.

Ambitna kampania, która obejmuje całą podróż pasażerską, trwała na głównych lotniskach Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej przez cały czerwiec i lipiec.

Obejmowała międzynarodowy port lotniczy Nowy Jork- John F. Kennedy; międzynarodowe lotnisko w Miami; port lotniczy Sao Paulo-Guarulhos; lotniska Buenos Aires Ezeiza i Benito Juarez w Meksyku; lotnisko im. Jorge Chaveza w Limie i w Cancun.

Oda do młodości jako stanu umysłu

212 Heroes to najnowszy męski zapach marki Carolina Herrera, który inicjują owocowe esencje eliksiru gruszkowego, imbiru i cytrynowych konopi indyjskich, umieszczone w nucie głowy. Serce składa się z olejku geranium z Madagaskaru i świeżej szałwii. Zamknięcie tworzy akord skóry i piżma.

Wegański zapach, certyfikowany przez niezależną organizację zajmującą się przejrzystością Expertise Vegan Europe (EVE), został wprowadzony do sprzedaży na całym świecie 1 czerwca 2021 roku. Męska woda toaletowa jest dostępna w efektownym flakonie w kształcie deskorolki, który stał się nowym symbolem linii 212 Carolina Herrera. Jest dostępny w dwóch rozmiarach 90ml i 50ml i został zaprojektowany tak, aby klienci mogli zabrać jedną butelkę w drogę, a drugą zostawić w domu. Deskorolka to także symbol zbuntowanej młodości, która była inspiracją dla nowego zapachu.

Zabawność 212 Heroes została ożywiona dzięki efektownym animacjom sklepowym, które przenoszą podróżnych do Nowego Jorku, zapraszając do młodzieńczego świata kultury deskorolki. Buntowniczość i autentyczność to podstawowe wartości animacji, która zawiera batony do odkrywania zapachów, mini rampy i ekskluzywne prezenty przy zakupie. Aby jeszcze bardziej zwiększyć zaangażowanie konsumentów, wyskakujące okienka zawierają również cyfrową grę detaliczną, która zabiera podróżnych na wirtualną przejażdżkę na deskorolce po ulicach Nowego Jorku. Dostęp do gry można uzyskać za pomocą kodu QR. Aby zwiększyć poczucie miejsca, przy każdym zakupie klienci otrzymują zlokalizowane naklejki 212 Heroes. Naklejki zawierają punkty orientacyjne z miasta, w którym się znajdują i można je wykorzystać do personalizacji bagażu lub deskorolki.

Angażowanie pasażerów we wszystkich punktach styku ich podróży

Kampania Carolina Herrera 212 Heroes rozciąga się również na sferę cyfrową i obejmuje szeroko zakrojoną aktywność w mediach społecznościowych na lotniskach, w samolocie i na platformach społecznościowych sprzedawców.

Zapach został opisany jako „oda do młodości jako stanu umysłu”, jak scharakteryzował perfumy gang ambasadorów Caroliny Herrery. W efektownej kampanii wizualnej gang 212 jeździ po Nowym Jorku, celebrując międzynarodowy ruch deskorolkowy. Kampania w mediach społecznościowych ma na celu dotarcie do pasażerów we wszystkich punktach styku ich podróży. Po pierwsze, 30-sekundowa kampania filmowa była pokazywana na wszystkich lotach CopaAirlines w obu Amerykach przez cały czerwiec. Reklama zawierała wezwanie do działania, aby pasażerowie mogli sami doświadczyć zapachu w różnych sklepach wolnocłowych.

212 Heroes przejęło również lotnisko w Cancun, najbardziej ruchliwe lotnisko w Ameryce Łacińskiej obsługujące międzynarodowy ruch pasażerski w 2021 r. (od kwietnia 2021 r.), transmitując kampanię zapachową na 105 ekranach cyfrowych w dwóch terminalach. Podobna kampania była również prowadzona w terminalu 3 międzynarodowego lotniska Sao Paulo-Guarulhos i międzynarodowym porcie lotniczym Ezeiza.

Ponadto kampania perfum obejmuje płatną, ukierunkowaną geograficznie aktywność społecznościową, która zapewnia przekaz marki charakterystyczny dla miasta lotniska. Zawiera również reklamy na stronach internetowych i kanałach mediów społecznościowych należących do Dufry i Attenza Duty Free. Felipe Grant, dyrektor generalny Puig Travel Retail Americas, powiedział: „Kampania inauguracyjna na taką skalę wzmacnia wiodącą rolę Carolina Herrera w regionie obu Ameryk i pokazuje zaangażowanie Puig w tworzenie niezapomnianych doznań zapachowych. Rewolucyjna kampania 212 Heroes, z elementami cyfrowymi i poczuciem miejsca, to fantastyczny sposób na powitanie podróżnych z powrotem na lotniskach i chciałbym podziękować naszym partnerom handlowym za wsparcie w realizacji tej złożonej kampanii”.